Friday, December 7, 2007

*

یک حرکت قشنگی یاد گرفتم در راستای پیچوندن قبض های ماهیانه
معمولا آخر هر ماه من و حساب بانکیم به ته دنیا برخورد می کنیم و چند روزی دیر قبض ها رو پرداخت میکنیم و حال میکنیم از اینکه به خاطرش جریمه هم میشیم. اما دیگه بلد شدم چی کار کنم. چک رو به موقع براشون میفرستم ولی زیرش رو امضا نمی کنم. اونا دوباره چک رو پس میفرستن میگن امضا مرحمت کنید...تا من مرحمتم شامل حالشون بشه چند روزی گذشته و حساب بانکیم از زیر خط فقر به بالای خط فقر صعود کرده و خوشحالیم. بیخود نیست که رییس جمهور یک کشوری هر ماه خوشحال میشه و میگه ما باز هم به قله موفقیت صعود کردیم

2 comments:

Anonymous said...

شاهکاری دیگر از نیروی انتظامی اینبار بیرجند!
شما نیز با قرار دادن این فیلم در وبلاگ خود اقدام وحشیانه پلیس را محکوم کنید
لازم به ذکر است بسیاری از سایتهای خبری فیلم این حمله وحشیانه را بر روی وب سایت خود قرار داده اند
شما هم حمایتتان را اعلام کنید
http://mahyaremahan.blogfa.com
لینک دریافت فیلم در وب سایت خبری زوم"

Anonymous said...

سلام
خيلي روان و قشنگ مينويسيد،‌ بي وقفه همه اش را خواندم!